۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۷
غریب آبادی:
مدير کل پدافند غيرعامل گلستان گفت: کمیته های شهرستان پدافند غیرعامل در استان تشکیل می شود.
قاسم غریب آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در  جلسه شوراي اداري شهرستان راميان بر لزوم استفاده از مباحث پدافند غيرعامل در امور مختلف زمان صلح در کشور  تاکید کرد.
وی اظهار داشت: مباحث پدافند غير عامل در اجراي کليه پروژه هاي در دست اقدام استان به صورت کامل رعايت ميشود و کميته هاي شهرستاني پدافند غير عامل به زودي تشکيل خواهد شد.
 
سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز گفت: دشمنان طرح هاي مختلفي مانند کودتاي نظامي ، طراحي جنگ هاي داخلي و ... را براي براندازي نظام اسلامي ايران داشته اند.
 
وی اظهار داشت: همچنین در حال حاضر جنگ گسترده ديگري در بستر تحريم ها بر عليه ما شروع کرده اند که هدف آنان ايجاد نارضايتي در بين مردم و در نهايت اجبار مسئولان نظام به تسليم شدن در مقابل دشمنان است.
 
سردار بابايي گفت: دشمنان مي خواستند جامعه را دوقطبي کرده و در انتخابات با معرفي يک منجي به عنوان پايان دهنده تحريمها به اهداف خود برسند ولي تمامي حرکات آنان زير نظر است و به ياري خداوند به اهداف خود هرگز نخواهند رسيد. 
 
حاج آخوند جرجاني امام جمعه اهل سنت شهر تاتار نیز در خصوص لزوم حفظ وحدت بين مسلمين گفت: تمامي مردم کشور اسلاميمان با حضور خود در 24 خرداد ماه در پاي صندوقهاي رأي همبستگي و وحدت خود را بهس رخ دشمان خواهند کشيد و با يد واحد شدن خود دشمانان را بيش از پيش نا اميد خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر