۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۰۴۰
رییس جمهور:
«محمود احمدی نژاد» در پنجمین همایش ملی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی كشور افزود: فرصت شكوفایی انسان ها، استعداد و خلاقیت آنها در ارتباطات و اجتماع شكوفا می شود.
احمدی نژاد با طرح این پرسش كه حقیقت انسانی بدون ارتباط چگونه كامل می شود؟، ادامه داد: مهمترین ویژگی های انسانی مانند فداكاری، عقلانیت، صداقت، بزرگواری، مدیریت در ارتباط با دیگران مفهوم پیدا می كند.
وی ارتباطات و داشتن معرفت و شناخت را از مهمترین ویژگی های انسان برای رسیدن به كمال و حقیقت انسانی عنوان كرد و گفت: سیطره بر عالم هستی و رسیدن به كمال، نیازمند دانش و ارتباطات است و اگر كسی تمام دانش و تجربیات تاریخی را داشته باشد می تواند به حقیقت كمال دست یابد.
احمدی نژاد با بیان این كه خدا آدمی را برای ارتباطات و رشد خلق كرده است خاطرنشان كرد: این تجهیزات و امكاناتی كه انسان می سازد استعدادی است كه خدا در درون وجود انسانها قرار داده و ظرفیت او برای تولید دانش و ساخت تجهیزات نیز بی پایان است.
وی با بیان این كه انسان ها هنوز اسیر تجهیزات هستند، گفت: یقین دارم انسان ها بزودی از مسیر تجهیزات عبور كرده و بدون داشتن تجهیزات با دیگران ارتباط برقرار می كنند هرچند هم اینك افرادی هستند كه بدون هیچ وسیله ارتباطی با یكدیگر در ارتباط هستند و سخن می گویند.
رییس قوه مجریه گفت: زمانی داشتن ویدئو در این كشور به مساله ای تبدیل شده بود كه آیا باید باشد یا نباشد اما الان كجا هستیم؟
احمدی نژاد با بیان این كه هر نعمتی كه خدا به ما داده ممكن است مورد سوء استفاده هم قرار گیرد، افزود: از برق، اتم، مدرسه، سینما و هر امكاناتی هم ممكن است سوء استفاده شود آیا باید دیگر از این امكانات و نعمت ها استفاده نكنیم و آنها را كنار بگذاریم؟  
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر