۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۰۰۸۰
گیلان؛
فرماندار صومعه‌سرا گفت: در کارهای عمرانی پیش‌رو باید با نگاه پدافند غیرعامل پیش رویم تا در زمان‌های بحران و عوامل طبیعی کمترین سوانح را داشته باشیم.
به گزارش پایداری ملی، مهندس علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا در جلسه نکوداشت هفته پدافند غیرعامل که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هفته پدافند فرصت خوبی برای شناساندن اهداف پدافند به مردم است.
 
وی با بیان اینکه طبیعت ومحیط پیرامون ما از تالاب گرفته تا محیط زیست ومنابع طبیعی همه در خطر بیوتروریسم هستند، افزود: وقتی با افزودن مواد آلاینده به منابع طبیعی وآب شرب سلامت همه موجودات زنده وانسان‌ها به چالش کشیده شود، پدافندغیرعامل به ما این امکان را می‌دهد که در مقابله با اینگونه خطرات امنیت حاصل کنیم.
 
فرماندار صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کنونی کشور باید پدافند غیرعامل در همه مواضع پیاده شود، گفت: در کارهای عمرانی پیش‌رو باید با نگاه پدافند غیرعامل پیش رویم تا در زمان‌های بحران و عوامل طبیعی کمترین سوانح را داشته باشیم.
 
فتح‌اللهی با اشاره به اینکه در بارندگی‌های هفته اخیر با توجه به زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی با خسارات کمتری رو به رو شدیم، تصریح کرد: وقتی در مقابله با حوادث طبیعی سد لاستیکی می‌سازیم این کار عمرانی نوعی نگاه پدافند غیر عامل است.
 
وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: اهداف نامگذاری وشعارهای پدافند شناخت بهتر و بوجود آوردن وحمایت از نگاه پدافند غیر عامل است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر