۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۹۹۲۸
مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران:
مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران گفت: جنوب غربی استان تهران به لحاظ مهاجر پذیری و همچنین وسعت منطقه یکی از مناطق بحران خیز کشور بشمار می رود.
به گزارش پایداری ملی، ابوالفضل صدرائیه در جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای جنوب غرب استان تهران که در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، طی سخنانی خاطرنشان ساخت: جنوب غربی استان تهران به لحاظ مهاجر پذیری و همچنین وسعت منطقه یکی از مناطق بحران خیز بشمار می رود و ایجاد مجموعه پدافند غیرعامل از جمله تجهیز کامل خودروی تجهیزات و آموزش نیروهای واکنش سریع از ضرورت های این مجموعه به حساب می آید.

مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران گفت: در صدد هستیم در اولین فرصت ممکن از حیث امکانات لازم در جهت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل  و آموزش نیروی انسانی به نقطه مطلوب و ایده آل دست یابیم .

عبدالمجید رحمانی، مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت جنوب غربی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی  از جمله پیشرفت بودجه مصوب ۹۶ ، آمادگی جهت اجرای مانور پهپاد ، اصلاح ساختار دفتر مدیریت بحران و  اقدامات لازم در خصوص مقاوم سازی خطوط انتقال به عملکرد سال ۹۵ و ۵ ماهه سال جاری پرداخت .

در پایان این مراسم احمد نسب رئیس مرکز بحران، ریسک و پدافند غیرعامل استان نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این خصوص در آبفای جنوب غربی طی سخنانی یادآور شد : مسئولین و مدیران پدافند غیرعامل وظیفه دارند با تمامی امکانات موجود و آموزش و آمادگی نیروی انسانی لازم خودشان را در کنترل و مدیریت هرگونه بحران آماده نگه دارند و با تجهیز و به روز رسانی تمامی امکانات مورد نیاز ، در مواقع بحرانی با آمادگی کامل در جهت خدمات رسانی  علی الخصوص  در ارتباط با تهیه و توزیع آب آشامیدنی شهروندان در سخت ترین شرایط ممکن آماده باشند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر