۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۹۷۲۶
مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی:
احمد جهانسری گفت: یکی از زمینه هایی که شرکت های سایبری ما باید در آن پیشقدم شوند، تولید بازی های رایانه ای و تقویت زیرساخت ها در این زمینه است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در سمینار «دیتا سنتر، سرورهای پردازشی، نسل جدید ذخیره سازی و امنیت یکپارچه» گفت: این آرامش و آزادی که در کنار هم نشسته ایم تا آخرین متدهای نسل جدید ذخیره سازی را با هم مرور کنیم و در خصوص امنیت یکپارچه حرف بزنیم بهای خون شهیدان است که یاد و نامشان را ارج می نهیم و به روح پاکشان درود می فرستیم.

وی افزود: اولین هدف ما در نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل در استان رسیدن به یک فهم مشترک بود که بعد از سه سال این مهم رخ داده و وحدت رویه ای در این زمینه بین مسئولان بوجود آمده است. جهانسری افزود: اینکه دشمنان ما مدام بر طبل جنگ می کوبند نشان می دهد آنها درک و تحلیل درستی از جامعه ما ندارند و طول جنگ تحمیلی نیز این موضوع را نشان داد.

دستیابی به سرمایه های سایبری جزو اولویت های دشمن در دنیای مدرن امروز است:

جهانسری گفت: بر اساس وظایف نظارت و سیاستگذاری استانداری، ما در طول ماه های گذشته بر زیرساخت های سایبری دستگاههای اجرایی نظارت کردیم که نتایج اولیه آن نشان می دهد خلاء های فراوانی در این زمینه داریم که باید با کمک هم این خلاء ها را پر کنیم.

وی افزود: یکی از بازوهای ما که می تواند این خلاء ها را پوشش دهد شرکت های قوی سایبری هستند که در زمینه امنیت، ذخیره سازی اطلاعات و متد های جدید فناوری اطلاعات حرفی برای گفتن دارند.

دستیابی به سرمایه های سایبری جزو اولویت های دشمن در دنیای مدرن امروز است:

جهانسری ابراز امیدورای کرد تا این شرکت ها کم کم به سوی تولید محتوا و محصول پیش بروند. مدیرکل پدافند غیرعامل افزود: اینکه ما در زمنیه تولید محصولات سایبری سهمی نداریم و سهم ناچیز ما در این زمینه به تولید محتوا برمی گردد قابل قبول نیست .وی افزود یکی از زمینه هایی که شرکت های سایبری ما باید در آن پیشقدم شوند، تولید بازی های رایانه ای و تقویت زیرساخت ها در این زمینه است.

دستیابی به سرمایه های سایبری جزو اولویت های دشمن در دنیای مدرن امروز است:

این سمینار با شرکت بیش از 200 نفر از مسئولان فناوری اطلاعات دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی در محل همایش های هتل پارس ائل گلی برگزار شد. راهکارهای امنیت شبکه و داده، مدیریت رخدادهای امنیتی، امنیت سرور وب ها و سرورهای ایمل، مانیتورینگ شبکه و متهای جدید ذخیره سازی محورهایی بود که در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر