۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۵۳۷
دوره آموزشی رسانه و جنگ نرم ویژه طلاب خواهر و برادر از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در قم برگزار می شود، مهلت ثبت نام تا پایان شهریورماه اعلام شده است.
به گزارش پایداری ملی، دوره آموزشی رسانه و جنگ نرم ویژه طلاب خواهر و برادر از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، روانشناسی رفتار و قدرت نرم، فقه عملیات روانی و جنگ نرم، تاکتیک ها و تکنیک های اقناع مخاطب، افکار عمومی، اصول و مبانی عملیات روانی و آینده پژوهی جنگ نرم در رسانه از موضوعات این دوره آموزشی می باشد.

همچنین این دوره با حضور اساتیدی چون دکتر حمیدرضا حاتمی، حجت الاسلام علی نهاوندی، دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دکتر احمد باصری، دکتر حجت الله مرادی و دکتر حسین ظفری برگزار خواهد شد.

طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می بایست فارغ التحصیل سطح 2 و بالاتر یا کارشناسی ارشد مرتبط و یا فعال رسانه ای باشند این در حالی است که در پایان دوره مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره آموزشی پنجشنبه هر هفته تا پایان فصل پاییز بوده و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، علاقه مندان به شرکت در این دوره تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا با حضور در مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در قم خیابان صفائیه کوچه 21 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر