۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۹۳۵۹
فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با اشاره به پنج ماموریت اصلی این یگان، گفت: آموزش هاي يگان ويژه ناجا براي مقابله با انواع تهديدات متناسب سازي شده است.
به گزارش پایداری ملی، سردار "حسن كرمي" در جمع كاركنان يگان ويژه استان چهارمحال وبختياري، اظهارداشت:  آموزش، ابزاري است که با بهره گیری از فنون و روش‌هاي گوناگون، مديران را در اداره امورات محوله ياري مي‌کند، هر چه بتوانيم اين امر را در بين کارکنان توسعه و ترويج دهيم اثرات مطلوب و مناسب آن را در مأموريت ها شاهد خواهيم بود.

وی با اشاره به تقسیم بندی ماموریت یگان های ویژه ناجا به پنج دسته، گفت: ماموریت ضداغتشاش از ماموریت های اصلی و ذاتی این یگان است؛ عملیات های ضدتروریستی و  مردم یاری، رهایی گروگان و نیز دفاع شهری از دیگر ماموریت های یگان ویژه ناجا به شمار می آید؛ آموزش های پلیس ویژه برای مقابله با این تهدیدات متناسب سازی شده است.

اين مقام ارشد انتظامي خطاب به فرماندهان یگان ویژه  در سطوح مختلف تأكيد كرد: فرماندهان در تمامی رده ها مي بايست نسبت به امر آموزش اهتمام بورزند و در اجرايي شدن دقيق برنامه هاي آن ، مستقيماً نظارت كنند كه اين شرط اصلي مهارت افزايي است؛ برای مهارت افزایی بايد آموزش ها در ميدان عمل تمرين شوند زیرا 80 درصد يادگيري در ميدان عمل صورت مي گيرد و 20درصد ديگر به صورت تئوري به دست می آید.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در خاتمه ضمن تشکر از فرماندهان وكاركنان يگان ويژه استان چهارمحال وبختياري، گفت: بحمدالله اقدامات خوبي از يك سال قبل تا به امروز دراين يگان صورت گرفته وانتظار است اين مسير و پيشرفت با همين سرعت ودقت ادامه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر