۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۹۱۶۳
استاندار ایلام:
استاندار ایلام از عموم دستگاه های اجرایی استان خواست با لحاظ پیوست های پدافند غیرعامل قدرت بازدارندگی را در مقابل تهدیدات این حوزه بالا ببرند.
به گزارش پایداری ملی، محمدرضا مروارید روز یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان ایلام اظهار داشت: شیوه های تهدید در دنیای امروز با توجه به گستردگی ارتباطات و اختراع انواع روش های جدید تنوع پیدا کرده که مقابله با این تهدیدات نیز هوشیاری بیشتر مسئولان را می طلبد.

وی ادامه داد: ایجاد روش های پدافند غیرعامل نباید به یک حوزه خاص محدود شود و امروزه نیاز است مسئولان خود را به جدید ترین آموزش های این حوزه مجهز کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: امروز هیچ طرح بزرگی که پیوست پدافند غیرعامل نداشته باشد اجازه اجرایی شدن را نخواهند داشت ، ضمن اینکه در تلاش هستیم ملاحظات این حوزه را در طرح هایی که قبلا اجرا شده اند بگنجانیم.

مروارید سلامت در مرز مهران را در سال جاری یکی از ضروریات عنوان کرد و یادآور شد: نیاز به ایجاد و احداث این مرکز در نقطه صفر مرزی احساس می شود.

وی به برگزاری رزمایش آمادگی در مقابل انفجار تروریستی در محل پایانه برکت مرز بین المللی مهران قبل از ایام اربعین اشاره کرد و گفت: ایجاد آمادگی برای مقابله با سناریوهای فرضی و دیگر گروهک های تروریستی در ایام اربعین حسینی ضروری است.

مروارید تاکید کرد: مقدمات برگزاری مطلوب این رزمایش باید پیش از ایام اربعین حسینی فراهم شود و در این زمینه لازم است تمامی اعضا با برگزاری جلسات مکرر توجیه شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر