۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۸۹۱
رسانه‌های امریکا و رسانه‌های صهیونیستی چنین نگاهی را ایجاد کرده‌اند انگار که این اسلام است که باید محکوم شود؛ این که اسلام مقصر است و نه این دو برادر که ظاهرا، آن گونه که به ما گفته شده است در بمب‌گذاری دست داشته‌اند.»
شبکه پرس تی‌وی با هشام تلاوی، مجری کنونی تلویزیون و رادیو در لویزیانای امریکا درباره رسانه‌های جریان ساز صهیونیستی – امریکایی و نیز برنامه‌های سیاسی برای مورد انتقاد قرار دادن و مجرمانه نشان دادن مسلمین گفت‌وگویی را انجام داده است که مشروح برگردان فارسی آن را می‌خوانید:

پرس تی‌وی: نگاهی به واکنش‌ها که درباره خاکسپاری تامرلان تسارنائف این جا و آن جا منتشر شده است بیاندازیم؛ هم سخن زیاد می‌گویند و هم می‌خواهند تصویرمتعصبانه از مسلمانان در اذهان شهروندان امریکایی بر جا بگذارند؛ شما هم این طور فکر می‌کنید؟

هشام تلاوی: خب البته. اگر ببینید که چگونه رسانه‌های امریکایی بر دین آن‌ها متمرکز شده‌اند دلیل این که چرا این دو برادر کارهایی را انجام داده‌اند خواهید فهمید، حتی خود دین اسلام، هر کس با سواد ابتدایی هم می‌داند که دین درباره کشتن غیرنظامیان اغماض نمی‌کند؛ کشتن کودکان.

 حتی در زمان جنگ هم پیامبر اسلام (ص) به سربازان خود که به صحنه نبرد می‌رفتند فرمودند زنان و کودکان را نکشید. اما امروزه هر کسی فکر می‌کند – که البته رسانه‌ها به آن دامن زده‌اند – این دین است که که آن‌ها را به چنین کاری ترغیب کرده است زیرا، این چیزی است که ذهن آن‌ها با آن شستشو داده شده است.

بنابراین من وقتی حتی در مراسم خاکسپاری مطابق قوانین اسلامی را دیدم که این گونه نشان می‌دهند، اصلا متعجب نشدم. بله، شهرواندان امریکایی همگی بر علیه اسلام تهییج شده‌اند؛ البته نه همه اما اکثریت آن‌ها و آن هم به دلیل رویکرد رسانه‌ها است.

رسانه‌های امریکا و رسانه‌های صهیونیستی چنین نگاهی را ایجاد کرده‌اند انگار که این اسلام است که باید محکوم شود؛ این که اسلام مقصر است و نه این دو برادر که ظاهرا، آن گونه که گفته شده است در بمب‌گذاری دست داشته‌اند.

 پرس تی‌وی: شما درباره این که چگونه رسانه‌ها احساسات علیه اسلام را برمی‌انگیزن که در امریکا در حال افزایش هم هست. اجازه بدهید نگاهی بیاندازیم به آن چیزهایی که رخ داده‌اند؛ به نظر شما این‌ها تلاش‌های هم‌آهنگی کلی است و نه فقط در بخشی از رسانه‌ها هر چند تشکیل این همه سازمان در غرب برای بد جلوه دادن اسلام کمی بیش از حد است؟

هشام تلاوی: خب، آن‌ها بعد از یازده سپتامر چنین کاری را شدت داده‌اند. آن‌ها اسلام را مورد هجمه قرار دادند و این دین را مجرمانه معرفی کردند و جالب این هجمه به سوی خود دین بود است و نه آدم‌ها.

ولی واقعیت این است که این‌ها اصلا به دین هیچ ارتباطی ندارند و بیشتر مربوط به سیاست می‌شوند. این ظاهرا سیاست‌های کشورهای متمدن است که ظاهرا موضوع مناقشات قرار گرفته است؛ آن‌ها این گونه وانمود می‌کنند و این طرح را دنبال می‌کنند که اگر شما تمدن غربی دارید که علیه تمدن اسلامی است پس شاید آدم‌های که چنین مناقشاتی بین تمدنی را طرح ریزی می‌کنند در نهایت پیروز خواهند شد.

و دیگر این موضوع که رسانه‌های صهیونیست و صهیونیست‌ها هستند دوست دارند درگیری میان مسحیان علیه مسلمانان جهان را ببینند تا خود در قله جهان بایستند حالا هر اتفاقی می‌خواهد بیافتد.

دقیقا رسانه‌ها و دولت تماما به نوعی عمل می‌کنند تا به مردم بگویند چگونه فکر کنند؛ و البته به ویژه رسانه‌ها.

ما به همه می‌گوییم که ببینید، خود دین در کشته شدن غیرنظامیان هیچ تقصیری ندارد و اگر این مردم در حقیقت مسلمان هستند و دین خود را بهتر بشناسند این کارها را نمی‌کنند؛ البته اگر کاری کرده باشند.

به عقیده من این برنامه‌ها بی توجه به نتایج و بی توجه به شواهد پخش می‌شوند و به باور من می‌شود فهمید که بیشار یک عملیات اف بی آی بوده است تا همه چیز را تخلخ جلوه دهد.

 

 

پرس تی وی


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر