۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۲۸۸۸۸
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز توجه به پدافند غیرعامل در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی را ضروری دانست.
به گزارش پایداری ملی، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر یکشنبه در بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، اظهار کرد: این موسسه ملی که در استان البرز مستقر است به‌عنوان برندی بین‌المللی مطرح است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نباید به سبب برخی سیاست‌ها در عملکرد این موسسه خللی وارد شود، گفت: موسسه رازی باید با همه توان به فعالیت‌های خود ادامه دهد و درگیر سیاست‌های حزبی، دسته‌ای و گروهی نشود زیرا در این صورت کارایی خود را از دست خواهد داد و بر همین اساس لازم است مدیران این مجموعه، وزارت جهاد کشاورزی، دولت و نظام به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: علاوه بر موسسه رازی چندین موسسه تحقیقاتی مهم ازجمله موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر که محل نگهداری ژن‌های گیاهی است در استان البرز مستقر است که پدافند غیرعامل نقش مهمی در آن‌ها ایفا می‌کند.

وی بابیان اینکه ثروت سازی از علم نیز از دیگر موارد مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: سال‌های زیادی است که موسسه رازی در این حوزه فعال است و بر این موضوع نیز مراقبت دارد تا ثروت سازی مقدم بر علم نشود، در همین راستا بیشتر جنبه علمی این مجموعه مطرح است و در دنیا نیز دارای جایگاه شایسته‌ای است.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: باید بیماری‌هایی که در نقاط مختلف جهان شیوع پیدا می‌کند رصد شود به همین منظور از موسسه رازی انتظار می‌رود با توجه به قدمت و توانایی‌های علمی که دارد علاوه بر پیشگیری، در حوزه اقدام نیز فعال باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: امید است موسسه رازی در مسیری که پیش می‌رود بالنده، پرشور و نشاط به ارائه دستاوردهای بپردازد که نیاز کشور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر