۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۸۸۳۵
کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با موضوع تهدیدات در حوزه سایبر و تهدیدات الکترو مغناطیس با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد کرمان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی،‌ مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به اینکه بخش عمده ای از فعالیت ها و تعاملات روزمره ،در تمامی سطوح در فضای سایبر انجام می گیرد گفت: هرگونه بی ثباتی، ناامنی و چالش در این حوزه، مستقیماً وجوه مختلف زندگی شهروندان را متأثر خواهد نمود.

آشنایی کارکنان اداره کل استاندارد کرمان با تهدیدات الکترو مغناطیس و سایبری

پیمان سلاجقه با تأکید بر نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی عرصه ها اعم از حکومتی، قضایی، زیربنایی، اقتصادی، اجتماعی و ... اظهار داشت افزایش رفاه عمومی منجر به ظهور تهدیدات جدید، در بستر فناوری در حوزه های مختلف گردیده است.

در ادامه رضا محمدی مدرس پدافند غیرعامل با بیان مشخصات تهدیدات سایبری گفت: تهدیدات در حوزه سابر متنوع می باشد و گروه های جنایتکار و خرابکار با سازماندهی مناسب در صحنه حضور دارند و هرکدام نوع مجزایی از تهدید را تحمیل می کنند که نیاز به پاسخ های مختص به خود را دارد.

در این کارگاه مواردی چون تفاوت تهدیدات سایبری و سایر تهدیدات، منابع و منشأ آسیب پذیری ها در حوزه سایبر، اهداف، ویژگی ها و پیامدهای جنگ سایبر و... ارائه و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.  

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر