۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۸۷۴۰
این تفاهم نامه در 6 ماده به امضای دکتر حبیب شهبازی ، مدیر کل پژوهش و فناوری دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی و هاشم صوفی ، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و رییس انجمن علمی پدافند غیر عامل (شعبه همدان ) رسید .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، این تفاهم نامه در 6 ماده به امضای دکتر حبیب شهبازی ، مدیر کل پژوهش و فناوری دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی  و هاشم صوفی  ، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و رییس انجمن علمی پدافند غیر عامل (شعبه همدان ) رسید .

این تفاهم نامه همکاری ، برای ایجاد زمینه های علمی مشترک و به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی و پژوهشی با موضوع (خود ساماندهی در شبکه های اجتماعی مجازی و کاربند مدل طراحی آموزش و تفکر) فی ما بین به امضای طرفین رسیده است.

اجرای طرح های پژوهشی و کاربردی، برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی علمی، برگزاری همایش ها ، نشست های علمی و کارگاه های آموزشی ، پژوهشی با مشارکت طرفین و در اختیار گذاشتن اسناد و مدارک و منابع علمی و کتابخانه ای توسط طرفین ( با رعایت حق مولف) از جمله زمینه های این همکاری بین دو طرف خواهد بود. همچنین لازم به یادآوری است که مدت تفاهم نامه از زمان امضاء پنج سال تعیین می شود و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر