۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۸
همزمان با ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی ، سمینار مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، سمینار مدیریت الکترونیکی شهر(ویژه شهرداری ها) و سمینار امنیت اطلاعات و پدافند غیرعامل سایبری برگزار می شود.
محورهای برگزاری این کنفرانس که با حمایت برخی از وزارتخانه ها و استانداری های پیشرو در نظام اداری الکترونیکی برگزار می شود، شامل مدیریت منابع انسانی، مدیریت فرایندهای سازمانی، هوش سازمانی، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت دانش در سازمان، مدیریت کیفیت خدمات الکترونیک، دورکاری بر بستر فناوری اطلاعات و نظام اداری همراه می باشد.

در این کنفرانس که با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور برگزار می شود مدیران عالی کشور به بیان دستاوردهای دولت در این زمینه خواهند پرداخت و اساتید دانشگاه نیز در خصوص راهکارها و مشکلات توسعه علمی نظام اداری الکترونیک بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

همزمان با این کنفرانس ، سمینار مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، سمینار مدیریت الکترونیکی شهر(ویژه شهرداری ها) و سمینار امنیت اطلاعات و پدافند غیرعامل سایبری برگزار می شود.

مخاطبان این کنفرانس، شهرداران، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، حراست، پدافندغیرعامل، بازرگانی، تحول اداری، منابع انسانی، اداری و مالی، تدارکات و سایر علاقمندان می باشند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی www.oas.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 24-77681321-021 تماس بگیرند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر