۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۸۳۱۶
معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مرند:
معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مرندگفت:در تابستان سال جاری مانور پدافند غیرعامل زیست محیطی در شهرهای مرند،تبریز و سراب برگزار خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی، معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مرند گفت:در تابستان سال جاری مانور پدافند غیرعامل زیست محیطی در شهرهای مرند،تبریز و سراب برگزار خواهد شد.

راستگو در ادامه افزود : مانور پدافند غیرعامل زیست محیطی با هدف سنجش میزان آمادگی دستگاه های خدمات رسان ،بهداشتی و نظامی در سطح شهرستان مرند برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان ویژه مرند در ادامه افزود : دشمنان اسلام و کشور ایران در حال حاضر درصدصد ایجاد آسیب به مردم این کشور از سوی مختل کردن بهداشت جسمی و روانی شهروندان هستند که مسئولین امر باید به این امور مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

راستگو گفت : دشمن در زمان بحران درصدد تشویش و تخریب افکار عمومی نسبت به دستگاه های دولتی و غیردولتی در زمینه خدمات رسانی است که در چنین شرایطی باید مسئولین از قوانین پدافند غیرعامل در خنثی کردن توطئه دشمنان و آرامش دادن به محیط و شرایط موجود منطقه و بالا بردن آستانه مقاومت مردم دربرابرآسیب ها و مشکلات به وجود آمده، اقدامات لازم را در سریعترین زمان انجام دهند.

معاون استاندار با بیان اینکه در طراحی ساختمان های شهری ،طرح پدافند غیر عامل مد نظر قرار نگرفته است گفت : تمامی مبلمان و ساختمان های شهری در طراحی باید از طرح پدافند غیرعامل در ساختمان های مسکونی پیروی می کردند که در اغلب ساخت و سازهای شهری به این مسئله توجهی نشده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های ذیربط آسیب های موجود شهرستان را شناسایی و آمادگی کامل در برابر انواع تهدیدات داشته باشند .

وی افزود: یکی از بزرگترین جهت گیری و استراتژیکی پدافند غیر عامل بالا بردن آستانه مقاومت مردم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر