۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۷۶
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان کرمان:
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان کرمان گفت: پدافند غیر عامل باید در اولویت برنامه‌های کلیه دستگاه‌های دولتی باشد.

به گزارش پاینا،‌الیاس بازگیر" شامگاه دیشب در اولین همایش پدافند غیر عامل شرکتهای توزیع نیروی برق جنوب شرق کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد، با اشاره به گستره کاری حوزه صنعت برق اظهار داشت: در این شرایط باید کلیه مسایل پدافند غیر عامل به صورت علمی اجرایی شود.
وی افزود: بعد از تعیین شاکله کار در زمینه پدافند غیر عامل توسط مقام معظم رهبری، در کلیه وزارتخانه ها و استانداریها زیر ساختهای لازم در این خصوص ایجاد شد.
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان کرمان با بیان اینکه مشکل ساخاری در این زمینه در کشور نداریم، گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیر عامل، همیشه از توطئه های دشمن جلوتر بوده است.
بازگیر افزود: منشا اصلی پدافند غیر عامل تهدیدات دشمن بوده که وظیفه همه دستگاهها است تانسبت به این تهدیدات به روز باشند.
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان کرمان گفت: پدافند غیرعامل در صنعت برق کشور با توجه به مسایل امنیتی که در این حوزه مطرح است، باید در اولویت کلیه برنامهه ای دستگاهها باشد.
وی افزود: کشور ما به دلیل دیدگاه ایدئولوژیکی نظام و پایبندی به مسایل مذهبی و فرامین اسلامی، داشتن نیروی انسانی و فرهیختگان بسیار توانمند، موقعیت ژئوپلتیک و ذخایرعظیم نفتی و گازی و معدنی، همواره مورد تهدید دشمنان و بدخواهان بوده است.
بازگیر با بیان اینکه وظیفه ذاتی هر ایرانی مقابله با اینتهدیدات است، اظهار داشت: پدافند غیر عامل وظیفه قانونی همه مردم هم بوده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، رنگ و بوی مذهبی نیز می گیرد.
وی با بیان اینکه باید مباحث علمی و دانش روز در حوزه پدافند غیر عامل به ویژه در صنعت برق باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: در خصوص تهدیداتی که علیه کشور می شود، ما به دنبال سیاست بازدارندگی هستیم اما این سیاست به این معنا نیست که از موضوع اقتدار نظام و کشور حتی لحظه ای کوتاه بیاییم

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر