۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۷۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان تاکید کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان برگزاری همایش‌های تخصصی درباره مباحث مربوط به پدافند غیرعامل را در افزایش آگاهی فعالان صنعت برق موثر دانست.

به گزارش پاینا،‌سید "محمود عطاری" شامگاه دیشب در اولین همایش پدافند غیر عامل شرکتهای توزیع نیروی برق جنوب شرق کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با حضور همکاران توزیع برق کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه شرکت برق جنوب کرمان میزبان چهلمین دوره از همایش پدافند غیر عامل در صنعت برق بوده، افزود: برگزاری همایشهای تخصصی در خصوص مبحث مهم پدافند غیرعامل به ویژه در حوزه صنعت برق، در افزایش آگاهیکارکنان این بخش تاثیر بسزایی دارد.
وی در ادامه، با بیان اینکه شرکت برق جنوب کرمان در حال حاضر کار خدمات رسانی به 420 هزار مشترک را بر عهده دارد، گفت: مساحت تحت پوشش این شرکت بیش از 95 هزار کیلومتر مربع است.
عطاری با بیان 45 درصد مصرف برق در شرکت توزیع جنوب کرمان توسط مشترکین شهری مصرف می شود، اظهار کرد: 55 درصد متشرکین نیز روستایی هستند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: 50 درصد برق هم در بخش کشاورزی، 28 درصد خانگی و حدود پنج درصد هم در بخش صنعتی مصرف می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر