۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۷۱۵۶
برزگر کلشانی مطرح کرد؛
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تصمیم سناتورهای آمریکا مبنی بر تحریم ایران و روسیه گفت: آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی درحوزه موشک‌های بالستیک احساس خطر کرده‌اند.
به گزارش پایداری ملی شهروز برزگر کلشانی با یادآوری این موضوع که تحریم ایران توسط سناتورهای آمریکایی در دول مختلف این کشور تازگی ندارد، گفت: آمریکایی ها همواره به بهانه های مختلف ایران را تحریم کرده و یا تحت فشار قرار می دهند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: وقتی آمریکا افسار خود را در دست رژیم کودک کش صهیونیستی و این غده سرطانی منطقه قرار می دهد، دور از انتظار نیست که هر از گاهی تحریم جدیدی علیه ایران اعمال کنند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در حوزه هسته ای، موشکی و بالستیک عنوان کرد: این پیشرفت ها از گذشته شروع شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و از آنجایی که روند رو به رشدی به خود گرفته باعث احساس خطر در آمریکایی ها و اسرائیلی ها شده است.

برزگر کلشانی ادامه داد: آمریکایی که خود تروریست پرور بوده و تا کنون بیش از 18هزار نفر از ایرانیان را در جریان حملات تروریستی از مقامات و مسئولان تا مردم عادی کشته و حتی بسیاری از نیروهای تروریستی منطقه از داعش تا طالبان را به وجود آورده و آموزش داده نمی تواند جمهوری اسلامی را به بهانه تروریست پروری محاکمه و تحریم کند.

وی با اشاره به تروریسم پروری رژیم جعلی اسرائیل و ارتش آمریکا در منطقه اذعان داشت: زندان های آنها تبدیل به شکنجه گاه شده و دروغ های آنها مبنی بر مبارزه با تروریسم و ادعای صلح هر از چند وقت برملا می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تحریم های ایران و کشورهایی مثل روسیه که در مسیر ایران حرکت می کنند، نشان دهنده تزلزل در درون آمریکاست که از طرفی حامی صلح و دموکراسی است و از طرفی تحریم هایی را علیه جمهوری اسلامی صورت می دهد.

به گزارش خانه ملت، یک سناتور آمریکایی عنوان کرده تلاش خواهد کرد طرح تحریم‌های روسیه را به طرح تحریم‌های جدید علیه ایران اضافه کند تا این دو هم‌زمان با یکدیگر بررسی شوند./
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر