۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۷۱۲
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تلاش برای اعتلای نظام اسلامی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران است.

سید پیروز موسویز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با دوراندیشی و درایت امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند و باید در عرصه صنعت با تلاش و کوشش این شعار را عملی کنیم.

وی بیان کرد: جهادگران صنعت نفت در نقاط مختلف کشور عزم خود را برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری آماده کرده‌اند و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نهایت تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت به کار می‌گیرند.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با تبریک روز کار و کارگر جهاد خودکفایی را اولویت اصلی این شرکت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اعلام کرد و گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و تعالی سازمانی صنعت نفت در سال جاری تلاش خواهد کرد.

موسوی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که با هدایت‌های نورانی امام راحل به‌بار نشست، با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، سبب گسترش فرهنگ متعالی کار و جهاد برای توسعه و پویایی جامعه اسلامی و موجب کشف و بروز استعدادها و اندیشه‌های خلاق و سرشار از نبوغ فکری و اثربخش شد، تا جایی که امروز به فضل الهی و با عنایت خاص حضرت ولی عصر (عج) جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی، افتخارهای  چشمگیر و ارزشمندی را به ثمر رسانده‌اند که  بی شک بخش وسیعی از آن، مرهون کوشش و مجاهدت قشر کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخ اقتصاد ایران اسلامی است.

موسوی گفت: کار و تلاش به عنوان عامل سعادت و رستگاری دنیوی و اخروی از نمودهای شکرگذاری از الطاف الهی است و دین مبین اسلام، این جوهره اصلی تحول جامعه را همواره مورد تکریم قرار داده و مردم را به سوی آن دعوت کرده است.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: قرآن کریم نیز افرادی را که در زمین و دریا برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند تحسین کرده و آنان را با کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند برابر دانسته و قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلاء بخشیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر