۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۷۰۷
جلیلی در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی آذربایجان:
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی قدرت های غربی به بهانه های مختلف با بی ثبات ساختن سایر کشورها درصدد بسترسازی برای حضور و تامین منافع خود در این کشورها هستند.
« سعید جلیلی » در دیدار « رامیز مهدی اف » دبیر شورای عالی امنیت ملی آذربایجان خاطرنشان کرد: نمونه های این اقدامات کشورهای غربی را می توان در انقلاب های رنگی و برخی کشورهای منطقه همچون سوریه مشاهده کرد.

جلیلی بااشاره به ریشه های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ، فرصت ها و تهدیدهای مشترک را زمینه ساز همکاری های بیش از پیش تهران و باکو در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عنوان کرد.

وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران با تمامی ظرفیت و تجربیات خود آماده گسترش و ارتقاء بیش از پیش مناسبات میان دو کشور است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: زمینه های دوستی و روابط دو کشور آن قدر عمیق و گسترده است که کسی نمی تواند در آن خللی ایجاد کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی آذربایجان نیز در این دیدار براهمیت بالای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک دوست و همسایه مقتدر در سیاست خارجی آذربایجان، تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، « رامیز مهدی اف »گفت: آرزوی ملت و دولت جمهوری آذربایجان این است که ایران همواره کشوری قدرتمند و توسعه یافته باشد و ما پیشرفت هرچه بیشتر این کشور را در جهت منافع ملی خود می دانیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر