۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۶۶۴۰
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:امروز خاکریز جنگ و نبرد در جبهه جنگ نرم است و همه دشمنان با همه ابزار به جنگ با اسلام، ایمان، اعتقادات و انقلاب اسلامی آمده اند.
به گزارش پایداری ملی، سردار جهانبخش کرمی در همایش هفته هنر انقلاب اسلامی که با حضور قشری از بسیجیان هنرمند برگزار شد،ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا هنرمند استان زنجان و تبریک میلاد حضرت امام علی (ع ) خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام ،حضرت علی را بهترین بشر برشمرده است و ولایت ایشان را برترین ولایت دانسته است که بر ما نیز پیروی از این ولایت واجب است  و از رفتار و منش ولی مومنین (ع )باید در  زندگی خود استفاده کرد. 

وی با بیان اینکه مبارزه امام علی (ع ) در جنگ خندق مقابل عمربن عبدود در مستحکم شدن اسلام نقش به سزایی داشت ،افزود:حرکت امام علی (ع ) در این جنگ از اعمال تمام مومنان افضل تر است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  به  شهادت شهید صیاد شیرازی در ۲۱ فروردین اشاره کرد و گفت: صیاد شیرازی ،صیاد دل ها است  ،که قبل و بعد از انقلاب سختی ها زیادی کشیده است و مقاومت ها او در رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف  خود نقش برجسته ای را ایفا کرده است.

کرمی به خاطرات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در این همایش پرداخت و تشریح کرد:دلاوری ها و ایثار و شجاعت مجاهدان هشت سال دفاع مقدس روحیه ای خستگی ناپذیری همانند صیاد شیرازی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه این همایش به مناسبت شهادت شهید آوینی برگزار می شود،اظهار داشت:آوینی در جامعه ای بزرگ شده بود که انقلاب از او یک هنرمند و فرمانده در جبهه فرهنگی در جنگ نرم درست کرده بود که بنا به سخت کوشی ها شهید آوینی روحیه ای شکست ناپذیر در رزمندگان ایجاد کرده بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: شهید آوینی موقعیت شناس فکری بود و در بخش ها جهاد سازندگی ،نشریات ،مطبوعات استاد خبره ای بود که در زمان جنگ تحمیلی بعد از عملیات والفجر ۸ که برنامه ثابت در رابطه با دفاع مقدس وجود نداشت ،شهید آوینی بعد از این عملیات برنامه روایت فتح را ساخت و به همین خاطر بود که شهید آوینی در هر لحظه حساس بهترین برنامه را می ساخت.

وی دفاع مقدس را همانند جنگ خندق دانست و خاطر نشان کرد: وقتی یک رزمنده شمشیر به دست میگیرد ودر راه خدا با دشمنان اسلام مبارزه می کند،افضل تر از اعمال همه امت می باشد.

کرمی به هنر مند بودن شهید آوینی در هدایت  رزمندگان جنگ پرداخت و تصریح کرد: هنرمند هرچه پیش رود از مسیرش سیر نمی شود ،آوینی هم با هنرنمایی ها بسیار در جبهه که با قلم زدن و قلبی که برای خدا می زد از هنر خود سیر نمی شد.

وی ادامه داد:بیانات شهید مرتضی آوینی را باید طلا کرد و به دیوار زد تا همگان از رهنمود ها وی برخوردار شوند.

کرمی شهید مرتضی آوینی را مردی فداکار ،ولایی،با هوش،مجاهد انقلابی دانست و شهادت وی در فکه را بزرگترین پاداش خداوند به شهید آوینی برشمرد.

وی بااشاره به اینکه این شهید یک هنرمند تمام عیار بود،اظهار داشت:شهید مرتضی آوینی در خط مقدم روحیه شکست ناپذیری در رزمنده ها را زنده می کرد.

کرمی با تاکید بر اینکه هنرمندان در تبیین و نشان دادن هنرنمایی شهید آوینی و رزمندگان و شهیدان نقش به سزایی را می توانند ایفا کنند،افزود: هنرمندان باید این هنرنمایی ها در جنگ تحمیلی در جبهه را به نمایش بکشند و باید ۸ سال تغذیه معنوی کنیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  تاکید کرد: امروز خاکریز جنگ و نبرد در جبهه جنگ نرم است.امروز همه دشمنان با همه ابزار به جنگ با اسلام ،ایمان ،اعتقادات و انقلاب اسلامی آمده اند که نقش همه به خصوص هنر مندان در تقویت ایمان و اعتقادات مهم خواهد بود.

کرمی در ادامه به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: مردم یک بار دیگر با حضور در انتخابات شورا ها و ریاست جهوری مشتی محکم بردهان دشمنان اسلام خواهند زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر