۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۶۴۰
سردار نقدی در جمع خبرنگاران:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه فتح لانه جاسوسی و شکست در صحرای طبس از نشانه‌های پوشالی بودن قدرت آمریکاست، گفت: باید مردم دنیا با آشنایی با جنایات آمریکا جرأت اقدام پیدا کنند و از این قدرت پوشالی نترسند.

  سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه پنجه شکسته در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بیان پوشالی بودن رژیم آمریکا و ناتوانیش در رویارویی با ملت‌ها یک ضرورت مهم است، امروز شاهدیم که بخش زیادی از ملت‌های دنیا بیدار شده‌اند و به صحنه آمده‌اند ولی این کافی نیست، جرأت اقدام در مقابل ظلم و زور آمریکا، نیاز مهم امروز ما است که بایستی در این زمینه اقدام کنیم.

وی افزود: لانه جاسوسی به عنوان یکی از نقاط مهم و مبنای این حرکت و این جنبش ضد آمریکایی می‌تواند جای خوبی باشد برای اینکه جنایت‌ها ترسیم شود.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه یکی از نشانه‌های پوشالی بودن قدرت آمریکا فتح لانه جاسوسی است، گفت: آنان از سوی دنیا عوامل تروریستیشان را می‌فرستند و فردی را به قتل می‌رسانند و به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند، حوادثی که در فتنه 88 رخ داد، آنها افرادی را که خودشان کشته بودند، کار تبلیغاتی و روانی در دنیا انجام دادند که می‌شود گفت یک میلیارد نفر از مردم دنیا اسامی آن افراد را می‌دانند و تصورشان این است که جمهوری اسلامی ایران چنین کاری کرده‌‌ است در حالی که آنها روزانه آدم می‌کشند و رسماً هم اعلام می‌کنند ولی ما در هیچ کجای دنیا برای این مظلومانی که آمریکا آنها را کشته است، نه قیام می‌کنیم و نه کاری برای خون‌خواهی آنها انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: تعداد رسانه‌هایمان کم است و آنها غلبه کمّی دارند و لذا باید سراغ ابتکار برویم؛ مردم آمریکا امروز بیدار شدند و حرکت کردند اما تکلیف سنگین بزرگی بر عهده ما است و باید آن را انجام دهیم.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آمریکا با وجود اینکه ابرجنایت‌کار قرن است و بیشتر جنایات را در حق بشریت انجام داده، باز هر روز دست به کشتار مردم بیگناه افغانستان، پاکستان، عراق و نقاط مختلف دنیا می زند.

رییس سازمان بسیج ادامه داد: با توجه به برتری رسانه‌ای که آمریکا دارد و انبوه رسانه‌هایش، با وجود این همه جنایت اما سعی می‌کند خودش را حامی حقوق بشر، عدالت، آزادی و مردم نشان دهد و این امر تکلیف تبلیغی و رسانه‌ای ما را بسیار سنگین تر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین یادآور شد: ما امکانات بسیار کمتری از این جهت در دست داریم و باید ابتکار به خرج دهیم و بتوانیم با ابتکارات خودمان ،جنایت‌کار و متجاوز بودن آمریکا و پلیدی این رژیم را به دنیا هر چه بیشتر معرفی کنیم.

سردار نقدی تأکید کرد: نماد شکست‌پذیری آمریکا صحرای طبس و لانه جاسوسی است که باید آن را به مردم بازگو کنیم تا کسانی که به ظلم و جنایات آمریکا مطلع نیستند، آشنا شوند و کسانی هم که آشنا هستند جرأت اقدام پیدا کنند و از این قدرت پوشالی نترسند.

سردار نقدی با ذکر این نکته که امروز جنگ آمریکا با ما در اوج خودش قرار دارد، خاطر نشان کرد: آمریکا هم اکنون یک جنگ تمام عیار علیه ملت ایران را دنبال می‌کند و هیچ گاه خشونت‌های آمریکا علیه ایران به اندازه امروز نبوده است و این امر باید برای ملت ایران ترسیم شود تا حقیقت این رژیم که ژست دوستانه به خود گرفته و تبلیغ می‌کند که خواهان صلح و دوستی و صمیمیت است، نشان داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر