۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۶۱۷۰
استاندار قم با تاکید بر این که همه مردم و مسئولان در برابر حفاظت از محیط زیست مسئول هستند، گفت: همه مسئولان باید برای مقابله با هرگونه تهدیدهای زیست محیطی، آمادگی لازم و کامل را داشته باشند.
به گزارش پایداری ملی، سید مهدی صادقی روز دوشنبه در چهارمین همایش مدیران کل پدافند غیرعامل سراسر کشور در قم افزود: استفاده از تفکر جمعی، هم افزایی و تبادل تجربیات در راستای موفقیت در هر حوزه ای به ویژه محیط زیست امری ضروری است.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش پدافند زیستی در استان قم، وجود شهرک دام در این استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ما باید برای مقابله با هرگونه تهدیدهای زیست محیطی آمادگی لازم را داشته باشیم.
شهرک دامشهر قم که سال 1375 در ۱۳ کیلومتری جاده قم - جعفریه احداث شد، با ۳۰ کاروانسرای دام، سالانه میزبان حدود ۶۰۰ هزار دام از ۲۹ استان کشور است. 
صادقی همچنین گفت: واقع شدن قم در مرکز کشور و ویژگی های منحصر بفرد این شهر در بحث مذهبی و فرهنگی باعث شده تا امنیت این استان از اهمیت خاصی برخوردار باشد و به مدد همکاری همه مسئولان امنیتی و انتظامی استان، مردم از آرامش و امنیت کامل برخوردار هستند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر