۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۵۷۶
استاندار کرمان :
در خصوص پدافند غیرعامل، انتخابات و سفر هیات دولت به استان مسایلی را مطرح کرد و افزود: پدافند غیرعامل نیاز به اعتبار ندارد بلکه هدایت و برنامه‌ ریزی صحیح کارهاست.
"اسماعیل نجار" شامگاه دیشب در اولین جلسه شورای اداری استان کرمان در خصوص پدافند غیرعامل، انتخابات و سفر هیات دولت به استان مسایلی را مطرح کرد و افزود: پدافند غیرعامل نیاز به اعتبار ندارد بلکه هدایت و برنامه‌ ریزی صحیح کارهاست.

نجار افزود: در سال حماسه سیاسی باید با عزم راسخ و برنامه‌ ریزی دقیق و توکل بر خداوند به وظایف خود برای تحقق این شعار عمل کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه یک لحظه هم نباید از فرصت خدمت غفلت کنیم، اظهارکرد: مهمترین ماموریت ما در سال جاری انتخابات است و حجم کار بالاست و ما باید برای اجرای باشکوه این رویداد مهم و همچنین حضور بانشاط و آگاهانه مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

نجار، بصیرت، اخلاق و معنویت را سه محور اصلی تحقق این حماسه دانست و گفت: فضای انتخابات باید مثل فضای دفاع مقدس باشد و حماسه به معنای کاری افتخارآفرین بوده و این نکته باید مورد توجه باشد که مردم حضوری آگاهانه داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان کرمان با انتقاد از فضای سرد دانشگاه‌ها در خصوص انتخابات اظهارکرد: وحدت و همدلی عاملی موثر در خلق حماسه سیاسی است و تبلیغاتی که انجام می‌شود باید اخلاق مدار باشد و کسی نباید تخریب دیگران را نردبان ترقی خود قراردهد.

نجار به سفر هیات دولت به استان کرمان در آینده‌ای نزدیک نیز اشاره و اظهارکرد: در این سفر، طرح انتقال آب از خلیج‌ فارس به کرمان کلنگ‌زنی خواهد شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر