۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۲۵۲۲
سرپرست فرمانداری بیرجند:
سرپرست فرمانداری بیرجند ياداور شد: ستاد مبارزه با مواد قاچاق کالا و ارز گوشه‌ای از پدافند غیر عامل را می‌طلبد.

علی‌اکبر تناکی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان نظام جمهوری اسلامی است و نکاتی که در ارتباط با حملات دشمن متذکر می‌شوند اگر به کار گرفته شود و مسئولان نظام کم نگذارند پیشرفت چشمگیری در داخل کشور مشاهده می‌کنیم.

نام‌گذاری امسال به عنوان تولید ملی برای تضاد و مقابل قاچاق کالا است

وی افزود: نام‌گذاری امسال توسط معظم‌له به عنوان تولید ملی برای تضاد و مقابل قاچاق کالا است.

سرپرست فرمانداری بیرجند ادامه داد: همانطور که تقویت اقتصاد داخلی بستگی به تلاش تولیدکنندگان داخلی دارد جلوگیری از ورود کالای قاچاق نیز توسط مجموعه اجرایی کشور و مابقی تشکیلات مرتبط می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت اقتصاد کشور داشته باشد.

تناکی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز به بدنه اقتصاد و تولیدات داخلی ضربه می‌زند، تصریح کرد: جلسات مرتبطی بنا به ضرورت حل مشکل قاچاق در خراسان جنوبی برگزار شده است.

ستاد مبارزه با مواد قاچاق کالا و ارز گوشه‌ای از پدافند غیر عامل را می‌طلبد

وی بر ایجاد و استمرار این گونه کمیسیون‌ها که سبب حل مشکلات اقتصادی است تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش و از بین بردم معضل قاچاق کالا و ارز باید برنامه‌سازی و برنامه‌ریزی‌های مدونی صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری بیرجند اذعان داشت: در بحث قاچاق دام و مواد غذایی اگر مراقب نباشیم لطمه‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد و سلامت مردم می‌خورد .

این مسئول ياداور شد: ستاد مبارزه با مواد قاچاق کالا و ارز گوشه‌ای از پدافند غیر عامل را می‌طلبد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر