۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۴۹۷
معاون فرماندار بیرجند:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: موضوع پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان بیرجند است.

محمد زمان ابطحی در جلسه تشکیلات و اهداف پدافند غیرعامل که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل مهم‌ترین نیاز شهرستان بیرجند با توجه به شرایط خاص و تهدیدهای دشمن به شمار می‌رود و باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

جانشین پلیس فتا بیرجند با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بنا به دلایلی همواره مورد تهدید آمریکا و دشمنان دیگر است، تصریح کرد: اگر فضای مجازی و سیستم‌‌های دیجیتالی در بیرجند به روز نشوند کشور مورد تهدید است.

علی‌اکبر بیجاری در ارتباط با راهبردهای اساسی فضای مجازی افزود: این راهبردها شامل توسعه در مسائل ارتباطی و الکترونیک و توسعه امنیتی می‌شود که باید در فضای مجازی و حقیقی اجرا شود.

وی اضافه کرد: در حمله سایبری زیرساخت‌ها مورد تهدید است یعنی اینکه کشور مورد حمله قرار گرفته و باید دانش سایبری برای مقابله را داشته باشیم.

جانشین پلیس فتا بیرجند اذعان داشت: مهاجم‌ها از طریق اینترنت، وب سایت، جمع‌آوری اطلاعات از طریق مهندسی و شناسایی مؤلفه‌های اجتماعی مانند سیستم عامل آغاز می‌شوند.

بیجاری متذکر شد: وقتی مورد حمله سایبری قرار می‌گیریم باید ابتدا از طریق طراحی و شناسایی ویروس آن را متوقف و مدیریت حادثه داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر