۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۴۸۴
همزمان با ۹ دی؛
معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه کتابچه هایی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با فتنه گران ۹ دی طراحی شده است، گفت: آزمون طرح پدافند غیرعامل در مدارس زنجان برگزار می شود.

احمد مجتهدی، معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش پرورش استان زنجان به خبرنگار شبستان گفت: این طرح به صورت سه کتابچه ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان طراحی شده است.

 این مقام مسئول با بیان اینکه 43 هزار کتابچه در بین دانش آموزان و فرهنگیان توزیع شده است، خاطر نشان کرد: 10 هزار جلد از این کتابچه ها برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و 10 هزار جلد برای فرهنگیان در نظر گرفته شده و مابقی این کتابچه ها به دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان اختصاص داده شده است.

 وی در ادامه آشنایی دانش آموزان با ابعاد فتنه 88 وجنگ نرم مبنی بر فرمایشات رهبری در رابط با تبیین این موضوع و افزایش بصیرت دانش آموزان بعد از فتنه88 را از اهداف این طرح عنوان کرد.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه مدارس استقبال خوبی از این طرح کردند، خاطر نشان کرد: آزمون طرح پدافند غیر عامل در روز 9 دی در کلیه مدارس استان برگزار خواهد شد.

 مجتهدی با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزان داوطلب جهت شرکت در این طرح زیاد است و کتابچه ها به صورت محدود در بین دانش آموزان توزیع شده است، یادآور شد: اعضای بسیج و پیشتازان مدارس برای گرفتن این کتابچه ها در اولویت هستند و مابقی دانش آموزان می توانند به صورت گروهی از این کتابچه ها استفاده کنند.

 معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش پرورش زنجان با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها در مدارس خروجی مثبتی خواهد داشت، افزود: جوایز نفرات اول این مسابقه شامل سفر به مشهد مقدس و اهداء مبلغ 50 هزار تومان می باشد.
وی با اشاره به اینکه کلیه فرهنگیان می توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: کتابچه های پدافند غیر عامل در بین بیش از 80 درصد فرهنگیان توزیع شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر