۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۴۸۲۸
شهردار یزد:
شهردار یزد خواستار اجرای طرح‌های ایمن و کامل در حوزه راه‌سازی به ویژه در حوزه شهری یزد شد.
به گزارش پایداری ملی، محمدرضا عظیمی‌زاده صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و شهرداری با مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به وضعیت ترافیک شهر یزد اظهار داشت: وضعیت فعلی با توجه به وسعت و جمعیت شهر یزد مناسب نیست و باید بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه راه‌های دسترسی‌ به کمربندی یزد باید به شکل جدی‌ترین مورد بررسی قرار گیرد، افزود: البته پیش از این موضوع راه‌های دسترسی به کمربندی یزد در کارگروه پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ است.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا در صورت بروز مشکل، به راحتی امکان تخلیه شهر از طریق راه‌های دسترسی به کمربندی فراهم باشد.

شهردار یزد عنوان کرد: راه‌های دسترسی فعلی بعد از هماهنگی و نشست‌های مختلف ایجاد شد و طرح‌هایی که هم‌اکنون به مرحله اجرا درآمده، در راستای همکاری با اداره راه و شهرسازی استان بوده است.

عظیمی‌زاده با تاکید بر اینکه خواستار اجرای طرح‌های ایمن و خوب هستیم، عنوان کرد: شهرداری یزد آمادگی دارد تا در زمینه رفع مشکلات حوزه راه‌های درون شهری یزد هرگونه همکاری را با دستگاه‌های مرتبط در راستای رفع نیازهای شهری داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر