۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۲۴۷۷۴
معاون بسیج و امور استان ها سازمان پدافند غیر عامل:
معاون بسیج و امور استان ها سازمان پدافند غیر عامل گفت: بسیج علاوه بر موفقیت در دفاع مقدس توانسته است در مقابل ترفندهای دشمنان موفق عمل کند.
به گزارش پایداری ملی، معاون بسیج و امور استان ها سازمان پدافند غیر عامل کشور روز جمعه در گردهمایی بزرگ بسیجیان در مسجد موسی بن جعفر (ع) اردستان به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج کارکردهای مختلفی دارد که اولین و مهم ترین آن حضور در دفاع مقدس بود.

وی با بیان این که کارکرد بسیج فقط در هشت سال دفاع مقدس خلاصه نمی شود تصریح کرد: با حمایت رهبر معظم انقلاب، این نیروی مردمی دارای کارکردهای مهمی همچون فعالیت در عرصه تولید بوده است.

معاون بسیج و امور استان ها سازمان پدافند غیر عامل افزود: بسیج در عین بی نامی با بصیرتی که دارد دوست و دشمن را تشخیص داده و از هدف های والای انقلاب و نظام اسلامی در جای جای کشور و جهان دفاع و پرچم مقدس اسلام را برافراشته است.

ایشان تاکید کرد: بسیجی کسی است که در فتنه 88 چشمش بسته نبود و با شجاعت و شناخت توطئه های دشمن جلوی نفوذ نامحرم ها را گرفت و سدی نفوذ ناپذیر بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در تاریخ بسیجی هایی همچون پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) و ائمه اطهار، شهید مدرس ،حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب وجود داشته اند که نمونه کامل از زیبایی ها و بسیجی نمونه هستند.

از 30 آبان تا ششم آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر