۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۴۶۷۲
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گفت :
اردوان سلطانی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت اب و فاضلاب شهری استان زنجان، هدف از برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات را آشنایی همکاران با روشهای امداد و نجات در مواقع بروز اتفاقات و حوادث ناشی از کار و خارج از محیط کاری عنوان کرد .
به گزارش پایداری ملی، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات در این شرکت خبر داد و گفت : در این دوره آموزشی معاونین ، مدیران و همکاران ستادی و امور زنجان حضور داشتند.

وی افزود : هدف از برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات را آشنایی همکاران با روشهای امداد و نجات در مواقع بروز اتفاقات و حوادث ناشی از کار و خارج از محیط کاری عنوان کرد .

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت اب و فاضلاب شهری استان گفت : با برگزاری این دوره های آموزشی ، همکاران آمادگی لازم برای امداد و نجات و برخورد با سوانح و حوادث وجلوگیری از سردر گمی و اضطراب ناشی از بروز حوادث آشنا می شوند .

سلطانی در ادامه تصریح کرد : حوادث و اتفاقات جزء اجتناب ناپذیر زندگی هر آدمی است و تمام انسانها در طول زندگی با حوادث و اتفاقات برخورد می کنند که در این راستا برای مواجه درست با اتفاقات باید روشهای  برخورد با آن را آموزش ببینند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر