۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۴۶۵۰
آژير مانور پدافند غیرعامل در شركت آغاجاري به صدا درآمد
به گزارش پایداری ملی، مانور پدافند غير عامل با هدف هماهنگي بيشتر و ارزيابي ميزان آمادگي به هنگام بروز حوادث و كاهش آسيب ها به همت و همكاري ادارات عملياتي ، H.S.E و حراست در ايستگاه فشار مارون 2 برگزار شد.

اين مانور با صداي آژير به دليل وقوع زلزله در ايستگاه تقويت فشار و شكستگي خطوط ورودي و خروجي يكي از كمپرسورها و آتش گرفتن در جت فاير آغاز شد. همكاران نفتي در اين مانور شيوه مقابله با بحران ، طريقه پناه گيري در زمان زلزله ، شيوه هاي صحيح انتقال مصدومين به بيمارستان شركت نفت و طريقه اطفاء حريق را بصورت عملي به نمايش گذاشتند.

عبدالامام مويسات رئيس روابط عمومي هدف از اجراي مانور را آمادگي لازم به هنگام بروز حوادث ناگوار و خطرات احتمالي عنوان كرد و اظهار داشت : افزايش هماهنگي ، تعيين نقش ها و مسئوليت ها ، تقويت قدرت فردي و افزايش توان مديريتي زمان بحران از جمله اهداف ديگر برگزاري مانور پدافند غير عامل است.

مويسات رعايت اصول ايمني در پدافند غيرعامل را امري ضروري دانست و در اين راستا برآموزش صحيح و آگاهي داشتن از چگونگي رويارويي با حوادث طبيعي و غير طبيعي تأكيد كرد.

وي با توجه به اهميت واكنش سريع و صحيح در لحظات اوليه بروز بحران جهت كاهش آسيب ها  بيان كرد : تمام ادارات بايد بتوانند در موقع ضروري و نياز سريعاً وارد عمل شده و  از طريق واكنش سريع و به موقع  ، صدمات و خسارت را كاهش دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر