۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۹۸
امام جمعه منوجان:
امام جمعه منوجان گفت: تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل تنها از عهده یک مسؤول و دستگاه بر نمی‌آید و لازم است، تمام دستگاه‌های اجرایی و همچنین‌ رسانه‌ها با ورود به این بخش اهمیت آن را برای جامعه بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،اعضای شورای پدافند غیرعامل منوجان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان در این دیدار اظهار داشت: مسأله بلاهای طبیعی و ضرورت مصیبت‌هایی که بر کل طبیعت رخ می‌دهد، بعضی از این بلاها از جانب خداوند و بعضی دیگر بدست خود انسان است.

وی ادامه داد: خداوند به مصلحت هر جامعه‌ای آگاه و بسیاری از بلاها به خاطر توجه بیشتر به خداوند است، چرا که اگر مسیر صاف و راحت باشد، انسان به خواب فرو رفته و از یاد خداوند غافل می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه فعالیت‌ها در این حوزه نباید تنها به هفته پدافند غیرعامل محدود شود، خاطر‌نشان کرد: پدافند غیرعامل به عنوان یک نیاز اساسی کشور نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و دراز مدت است، لذا تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل تنها از عهده یک مسؤول و دستگاه بر نمی‌آید و لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی و همچنین‌ رسانه‌ها با ورود به این بخش اهمیت آن را برای جامعه بازگو کنند.

امام جمعه منوجان آمادگی ادارات در بحث پدافند غیرعامل را امری ضروری دانست و گفت: همه نهادها باید با تمرینات رزمی‌، توانایی برنامه‌های حساب شده و موقعیت جغرافیایی از ضربه زدن دشمن به جامعه اسلامی جلوگیری و از این تهدید غافل نشوند.

وی افزود: این خیال جمعی که در کشوری امن زندگی می‌کنیم و هیچ تهدیدی سراغ کشور ما نمی‌آید به کشور ضربه می‌زند. 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر