۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۱۵
با حضور مشاور عالی ریاست سازمان پدافند غیرعامل:
در هشتم آبان ماه مصادف با آخرین روز هفته پدافند غیرعامل، اولین همایش امنیت فضای تبادل اطلاعات در دستگاه های اجرایی در سالن آمفی تئاتر خیام دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در هشتم آبان ماه مصادف با آخرین روز هفته پدافند غیرعامل، اولین همایش امنیت فضای تبادل اطلاعات در دستگاه های اجرایی در سالن آمفی تئاتر خیام دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این همایش که با همکاری کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای پدافند غیرعامل استان و مرکز تخصصی آپا دانشگاه شهرکرد برگزار شد، تعداد 250 نفر از متخصصان دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

در ابتدا  دکتر ابن علی ریاست محترم مرکز تخصصی آپا، اقدامات صورت گرفته در مرکز در خصوص آمادگی، پشتیبانی و امداد حوادث رایانه ای که به اختصار "آپا" نامیده می شود را توضیح داد و به اهمیت پدافند غیرعامل در برآورد تهدید، کاهش آسیب پذیری ها و پایدار نمودن امنیت در فضای سایبری پرداخت.

در ادامه سردار مصطفوی مشاور عالی  ریاست سازمان پدافند غیر عامل خلاصه ای از 4 نسل جنگ ها را بیان نمود و اظهار داشت که نسل جدید جنگ ها بصورت هوشمند هستند و عرصه جنگ های سایبری بسیار گسترده تر از قبل طراحی و اجرا می شود که بایستی پایش تهدیدات به منظور جلوگیری از نفوذ و سرقت اطلاعات به صورت مستمر و دائمی انجام شود.

در پایان این مراسم نیز کارگاه عملی تست نفوذ با موفقیت توسط کارشناسان این حوزه انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر