۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۴۴
در آستانه ورود به فصل سرما اجرا شد
سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران از اجرای مانور قطع احتمالی گاز در استان مازندران در روز چهارشنبه 17 آبان خبر داد.
به گزارش پايداري ملي، مجید بوجار زاده با بیان این که عملیات تمرینی قطع گاز براساس برنامه ای مدون از ساعت 6 صبح چهارشنبه 17 آبان در شهرستان بابل آغاز شد، افزود: این مانور با توجه به تجربه زمستان سال 1386 و قطع گاز برخی استان های شمالی کشور، به دلیل کاهش شدید دما در آن مقطع زمانی، با هدف آمادگی بخش های مختلف مصرف (خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی) در استان مازندران انجام می شود.

وی گفت: در این عملیات تمرینی قطع احتمالی گاز که تا ساعت 17 روز جاری ادامه داشت، جریان گاز بخش های غیرصنعتی مانند سازمان ها و اداره های دولتی و جایگاه های عرضه سی ان جی در شهرستان بابل از ساعت 6 صبح امروز قطع شده است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که مجموعه این عملیات براساس برنامه تعریف شده از سوی ستاد بحران مازندران در شهر ساری راهبری می شود، هدف اصلی از اجرای تمرین قطع احتمالی گاز را تقویت روحیه مقابله با بحران و افزایش روحیه مدیریت بحران در بخش های مصرف کننده گاز هنگام بروز بحران برشمرد.

بوجارزاده اجرای مانور قطع احتمالی گاز در استان های شمال کشور را مرحله ای خواند و گفت: بر اساس برنامه تدوین شده در ستاد شرکت ملی گاز ایران، این مانور افزون بر بخش های غیرصنعتی، در آینده برای دیگر بخش های مصرف کننده (خانگی، صنعتی و نیروگاهی) در دیگر استان های شمالی کشور اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیروهای شرکت کننده در مانور قطع احتمالی گاز استان مازندران در حال سرکشی به نقاطی هستند که جریان گاز آنها قطع شده است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: این عملیات گسترده با حضور سردار مطیعی، معاون رئیس پدافند غیرعامل کشور، نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران این استان، همچنین فرمانده بسیج، رئیس روابط عمومی و رئیس اچ اس یی شرکت ملی گاز ایران به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران و مسئولان دیگر سازمان ها ازجمله توانیر و پخش فرآورده های نفتی استان مازندران هدایت شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: شرکت های گاز گیلان و گلستان به عنوان استان های معین، همچنین منطقه 9 شرکت انتقال گاز ایران، از شرکت کنندگان در مانور قطع احتمالی گاز شهرستان بابل هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر