۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۴۳۳۹
رزمایش پدافند غیرعامل در مناطق آبطویل، سعدآباد و کاکی استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در این رزمایش اظهار داشت: فرهنگ سازی پدافند غیرعامل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید آمادگی‌های لازم در این زمینه ایجاد شود.

سردار محمدتقی صفری با اشاره به اینکه در پدافند غیرعامل باید با دستانی خالی به استقبال و مدیریت حوادث رفت، بیان کرد: حفظ و تثبیت امنیت و آرامش کشور نیازمند توجه ویژه به پدافند غیرعامل است.

وی با تاکید بر لزوم کاهش آسیب‌پذیری منابع و بازدارندگی تهدیدات دشمن، خاطرنشان کرد: پراکنده‌سازی ساخته‌ها و کوچک‌سازی تأسیسات و حفاظت اطلاعات و محروم کردن دشمن از دسترسی به آن یک ضرورت است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اضافه کرد: از دیگر موضوعات ضروری در زمینه پدافند غیرعامل، مقاوم‌سازی زیرساخت‌ها و خودکفایی در زیرساخت‌های حیاتی کشور به ویژه صنایع دفاعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: بازپس‌گیری موصل پیروزی بزرگی برای مسلمانان عراق است و استکبار از آزادسازی موصل برای اینکه داعش به کجا هدایت کند نگران است.

صفری با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد اوضاع و شرایط موصل طوری جلوه دهد که پیروز میدان است، ادامه داد: آمریکا می‌خواهد نقش مرجعیت را در پیروزی و فتح موصل خنثی جلوه داده و نقش خود را قهرمانانه و برتر نشان دهد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر