۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۴۲۴۰
مدیر اجرایی همایش پدافند غیر عامل؛
مدیر اجرایی همایش پدافند غیر عامل در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بالابردن سطح آگاهی جامعه پزشکی هدف ما است، گفت: اجرای کارگاه پدافند غیرعامل در حوزه بهداشت و سلامت، دوم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، غلامرضا فرید اعلایی، مدیر اجرایی همایش پدافند غیر عامل در استان آذربایجان شرقی درباره جزئیات برپایی این همایش گفت: اجرای کارگاه پدافند غیرعامل در حوزه بهداشت و سلامت با هدف بالابردن سطح آگاهی جامعه پزشکی در تاریخ یکشنبه دوم آبان ماه در سالن پشمینه دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود و از صبح تا ظهر ادامه دارد.


وی ادامه داد: این همایش با سخنرانی غلامرضا فرید اعلایی، مسئول کمیته پدافند غیر عامل بسیج جامعه پزشکی استان شروع خواهد شد و جمعی از پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان بسیج جامعه پزشکی در این همایش حضور خواهند داشت.


اعلایی، با بیان اینکه در این همایش سلاح‌های شیمیایی، میکروبی، مدیریت بحران، اصول پدافند غیرعامل و جنگ روانی بحث می‌شود، خاطر نشان کرد: اطلاعات حوزه پدافند غیرعامل در استان آذربایجان شرقی کم است و ما باید بابت تهدیداتی که در این حوزه وجود دارد، آماده شویم.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آگاهی بخشی یکی از وظایف اصلی ما است، درباره شیوه گسترش اطلاعات در زمینه پدافند غیر عامل در این استان بیان کرد: در مرحله نخست در میان اعضای بسیج جامعه این موضوع بررسی می‌شود سپس جلسات بعدی با موضوعات بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و پس از آن اعضای حاضر در همایش اطلاعات را به زیر مجموعه‌های خود انتقال خواهند داد و این اتفاق به شکل زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر