۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۴۰۷۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون به قضیه بیوتروریسم حساس است، گفت: بیوتروریسم از تهدیدات جدی جمهوری اسلامی است لذا به صورت مستمر موضوعات بیوتروریسم پیگیری شده و گزارش آن به کمیسیون می رسد.
سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه شواهد برای وقوع ترور بیولوژیکی مطرح شده در سه پرونده مطرح شده به اثبات نرسید، گفت: کمیسیون امنیت ملی در جلساتی که با کمیته پدافند غیرعامل داشت نتوانست به این نتیجه برسد که بیماری یا درگذشت برخی افراد مورد بررسی در پرونده بیوتروریسم از طریق ترور بیولوژیکی بوده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ممکن است در آینده تحقیقات جدیدی روی این پرونده ها صورت گیرد گفت: این سه پرونده در حال حاضر در کمیسیون امنیت ملی بسته شده اما قطعا کار بررسی این موضوعات در نهادهای امنیتی بسته نشده است.
وی افزود: کمیسیون امنیت ملی به قضیه بیوتروریسم حساس است و این موضوع را از تهدیدات جمهوری اسلامی می داند لذا به صورت مستمر موضوعات بیوتروریسم را پیگیری کرده و گزارش آن را از دستگاه های مربوطه درخواست می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی بسته به موضوعاتی که به دست اعضای کمیسیون رسیده و یا گزارش های ارائه شده به کمیسیون، از پدافند غیرعامل، وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی گزارش می گیرد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر