۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۲۳۹۵۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان :
سلاجقه، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان ارزوئیه در سخنانی مهمترین اصول پدافند را اولویت بندی موارد مهم عنوان کرد و گفت که مواظبت از این اولویت های لازم و ضروری است.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان که روز دوشنبه 5 مهرماه در جریان سفر ارزوئیه در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان سخن می گفت ؛ ادامه داد: باید دارایی های خود را در سطح شهرستان بشناسیم و نسبت به آن ها اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم نسبت به حفظ و نگهداری و ارتقای آنها برنامه ریزی مناسب و متناسبی انجام دهیم .

سلاجقه گفت: مصون سازی از آسیب ها ، نکته دیگری است که باید به آن توجه داشت . پیش بینی آسیب های احتمالی و تهیه راهکارهای مقابله با هرنوع از آسیب ها از جمله مواردی است که در زمان وقوع بحران می تواند بسیار اثربخش و راهگشا باشد .

وی افزود : پدافند غیرعامل یعنی کاهش آسیب پذیری و شناخت نقاط ضعف دارایی ها و برطرف کردن این ضعف ها که از طریق هم افزایی و مشارکت قابل رفع می باشد .

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان در پایان برپایی مانورهای مختلف در هفته پدافند غیر عامل ارزوئیه از طرف همه ادارات این شهرستان را ضروری دانست و معرفی پدافند غیرعامل را از طریق فرهنگ سازی یکی از نکات مهم و از جمله طرح های پیوسته و مستمر در این مورد ذکر کرد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر