۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۳۷۳۷
روز چهارشنبه مورخ 17/ 6/ 1395 سید رسول حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با حضرت آیت ا... محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد .

 به گزارش پایداری ملی، در این نشست یک ساعته سید رسول حسینی با تشریح جایگاه پدافند غیر عامل و ارزش آن در زندگی فردی و اجتماعی آحاد مختلف مردم از جمله  مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، کالبدی ، زیستی ، شیمیایی ، سایبری و غیره گفت : امید است با همکاری  و مساعدت جنابعالی بتوانیم از طریق ائمه جمعه و تریبون های نماز جمعه موضوع  پدافند غیر عامل را به هموطنان بهتر معرفی کنیم .

دیدار مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با  آیت ا... محمدی نماینده امام جمعه  همدان

 در ادامه آیت ا... محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت : موضوع پدافند غیر عامل کار بسیار با ارزشی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری به اهمیت آن اشاره شده است و لازم است قاطبه مردم در شناخت و اجرای آن همت مضاعف داشته باشند که البته مستلزم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هم می باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت : در  نشست آتی ائمه جمعه استان  تشریح و بیان اهمیت موضوع پدافند غیر عامل مطرح خواهد شد و انتظار است، مطالب علمی تدوین شده در اختیار ائمه محترم جمعه استان قرار بگیرد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر