۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
کد خبر: ۲۳۶۷۴
رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان:
رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه رویکردهای آینده مدیران به پدافند غیرعامل باید رویکردی نرم و نوین و با شناخت بیشتر از اصول آن باشد، گفت: رویکرد سخت افزاری در این مساله درست نیست.
به گزارش پایداری ملی، حسن رهایی روز شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور استاندار و مدیران استان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: یک نظرسنجی به صورت پرسشنامه 25 سوالی درباره پدافند غیرعامل از مدیران مسولان استان سمنان انجام شد که 2هدف شناخت مدیران از پدافند غیر عامل و راهکارهای مدیران دستگاه های اجرایی برای ترویج پدافند غیر عامل و کاربردی کردن آن را دنبال می کرد.

وی تصریح کرد: مسوولان استان که تصمیم سازان استان هستند نسبت به پدافند غیر عامل آشنایی دارند و در جمع بندی این پرسشنامه قریب به 70 درصد از مدیران درک صحیح ودقیقی از پدافند غیر عامل داشتند، اما در یک سوال پرسیده شده از شناخت ساختار تشکیلاتی پدافند غیرعامل، فقط 24 درصد مدیران شناخت داشتند و در کاربردی کردن پدافند غیر عامل ضعیف نشان دادند.

رهایی افزود: ارزیابی این تحقیق نشان می دهد همه برنامه هایی که در حوزه پدافند غیرعامل که در استان سمنان در سال گذشته اجرایی شد تا حد قابل قبولی موفق بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان افزود: نقاط قوتی که در این برنامه مشهود بود، آشنایی مدیران با شرح وظایف کارگروهای پدافند غیرعامل، کمک به نهادینه شدن پدافند غیرعامل در دستگاهای اجرایی، تشکیل بانک اطلاعاتی برنامه های دستگاه های پدافند غیرعامل و استفاده از آموزش های پدافند غیرعامل بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر