۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۳۵۹۱
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان:
به گزارش روابط عمومی اداره کل پدافند غیر عامل استانداری همدان؛ حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل در محل کتابخانه مرکزی با خانم دکتر زارعی مدیر کل کتابخانه های عمومی دیدار و در خصوص پدافند غیر عامل ، فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل این اداره کل گفتگو کردند .

به گزارش پایداری ملی، سید رسول حسینی  مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب خانم زارعی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت : کتابخانه های عمومی در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی مسئولیت بزرگی را بر عهده دارند.



خانم زارعی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز در این دیدار که گفت : هدف كتابخانه هاي عمومي، اشاعه اطلاعات و فرهنگ در ابعاد هر چه وسيعتر و براي همه مي باشد . نظر به اهميّت كتابخانه هاي عمومي در فرهنگ سازي و گسترش فرهنگ مطالعه و رشد و توسعه انساني، می توان از ظرفیت آن برای شناساندن پدافند غیر عامل به مخاطبان و مراجعین استفاده کرد .

 در این جلسه که روز چهارشنبه مورخ 3 /6 /95 و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان و کارشناسان این اداره کل و نیز مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان و مدیر کتابخانه مرکزی و مسئول بخش  ITاین اداره کل برگزار گردید ، مباحثی همچون استفاده از تابلو روان کتابخانه مرکزی برای درج مطالب مرتبط با پدافند غیر عامل ، اختصاص غرفه ی کتاب به کتب با موضوعات پدافند غیر عامل ، برگزاری مسابقات با موضوع پدافند غیر عامل در بین اعضا کتابخانه های شهری و روستایی استان ، قرار دادن کتب ، نشریات و بروشور هایی با موضوع پدافند غیر عامل در ایستگاههای مطالعه و دیگر مسایل ، مطرح و تصمیم گیری شد . همچنین در این جلسه مقرر شد تا در جلسات آتی کارگروه فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی پدافند غیر عامل که به ریاست اداره کل آموزش و پرورش تشکیل می گردد از اداره کل کتابخانه های عمومی هم دعوت بعمل آید .

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر