۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۳۵۱۱
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری زنجان از برگزاری دومین کارگاه آموزشی دو روزه پدافند غیرعامل در استان خبر داد و گفت: این کارگاه برای اولین‌بار در کشور و برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی مهندسی برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، علیرضا بیگدلی اظهار کرد: دومین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در استان زنجان با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان و اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این کارگاه دو روزه با هدف آشنایی فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی از جمله عمران، معماری و شهرسازی و غیره با حوزه پدافند غیرعامل است که در این کارگاه 100 نفر در دو بخش مرد و زن در محل تالار اجتماعات نظام مهندسی ساختمان استان زنجان برگزار می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری زنجان تصریح کرد: در طول سال برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و تخصصی، اجرای بازدید‌های علمی، با هدف ارتقا توان علمی مهندسان بسیجی استان صورت می‌گیرد.
 
این مسئول یادآور شد: حضور اساتید برجسته از سازمان پدافند غیرعامل یکی از نکته‌های بارز این کارگاه محسوب می‌شود که لازم است علاقمندان حاضر در این کارگاه بهره کافی را از این کارگاه ببرند.
 
بیگدلی خاطرنشان کرد: عموم برنامه‌های که در بسیج مهندسین استان در رشته‌های فنی و مهندسی صورت می‌گیرد برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی از جمله شهرسازی، عمران، معماری و 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر