۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۳۵۰۰
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی طرح تحول سلامت آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد، گفت : پدافند غیرعامل یک شعار نیست بلکه با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک نظام مدیریتی است.

به گزارش پایداری ملی، پیمان سلاجقه در اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی طرح تحول سلامت آموزشی کارگروه سلامت در بلایا و فوریت‌ها که با حضور هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته سلامت در بلایا و فوریت ها و فعالان این حوزه در 9 شهریور ماه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد، افزود : توسعه پدافند غیرعامل در سطوح مدیریتی منجر به کاهش آسیب پذیری بدنه کشور اعم از نیروی انسانی ، تأسیسات و تجهیزات و زیر ساخت ها در هنگام بحران می شود.  

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان : پدافند غیر عامل شعار نیست بلکه یک نظام مدیریتی است

وی تصریح کرد : از آنجا که اقدامات پدافند غیر عامل در زمان صلح می باشد بایستی ضمن بررسی سابقه تاریخی بلایا از طریق ایجاد تیم های تهدیدشناسی تخصصی و همچنین تجهیز بهینه آزمایشگاه ها و تربیت و استخدام نیروهای متخصص و توانمند پیش بینی و پیشگیری های لازم صورت گیرد .  

این نشست علمی در چهار روز برگزار می‌شود که در روز نخست آن کارگاه چالش ها و راهکارهای عملیاتی در حوزه مدیریت سلامت تشکیل شد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان : پدافند غیر عامل شعار نیست بلکه یک نظام مدیریتی است

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر