۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۳۴۳۷
از شب گذشته تاکنون ۱۵ زمین‌لرزه شهرستان‌های گناوه و دیلم در استان بوشهر را لرزانده است.
به گزارش پایداری ملی، شهرستان‌های دیلم و گناوه در شمال استان بوشهر از شب گذشته تا کنون شاهد وقوع زمین‌لرزه‌های متعددی بوده است و تاکنون ۱۵ زمین‌لرزه با شدت‌های متفاوت این مناطق را لرزانده است.

بزرگترین زمین‌لرزه دارای بزرگی ۳.۶ ریشتر بود. این زمین‌لرزه ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه جمعه شب در عمق ۱۵ کیلومتری زمین و در موقعیت ۲۹.۶۱ عرض جغرافیایی و ۵۰.۴۳ طول جغرافیایی بندر گناوه را تکان داد.

همچنین زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه جمعه شب در عمق ۹ کیلومتری زمین و در موقعیت ۲۹.۸۸ درجه عرض جغرافیایی و ۵۰.۷۱ طول جغرافیایی گناوه را لرزاند.

صبح امروز نیز زمین‌لرزه ۳.۵ ریشتری بندر امام حسن شهرستان دیلم را لرزاند. این زمین‌لرزه ساعت هشت و ۵۲ دقیقه در عمق ۹ کیلومتری زمین و در موقعیت ۲۹.۸۰عرض جغرافیایی و ۵۰.۴۳ طول جغرافیایی بندر امام حسن را تکان داد.

زمین‌لرزه‌دیگری نیز با شدت ۳.۲ ریشتر گناوه را لرزاند. این زمین‌لرزه ساعت ۹ و ۳۱ دقیقه در عمق ۱۳ کیلومتری زمین و در موقعیت ۲۹.۸۴ عرض جغرافیایی و ۵۰.۶۳ طول جغرافیایی بندر گناوه را تکان داد.

زمین‌لرزه‌هایی نیز به بزرگی ۲.۵ ، ۲.۷ ، ۲.۹ ، ۲.۹ ، ۲.۶ ، ۲.۷ و ۲.۶ بندر امام حسن در شهرستان دیلم را لرزاند. گناوه نیز شاهد زمین‌لرزه‌های دیگری با شدت ۲.۸ ، ۲.۶ و ۲.۹ بود.

قاسم قائدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: تاکنون گزارشی از خسارت‌های این زمین لرزه‌ها مخابره نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر