۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۳۲۷۷
جلسه کمیته تهدیدات زیستی آب استان لرستان از زیر بخشهای قرارگاه پدافندزیستی به ریاست مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و حضور اعضای کمیته تهدیدات زیستی آب روز چهارشنبه برگزار گردید

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز چهارشنبه مورخ 1395/5/27جلسه کمیته بررسی تهدیدات زیستی آب در محل سالن جلسات استانداری و با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل برگزار گردید . 

در این جلسه دکتر سیف مدیر کل پدافند غیر عامل تهدیدات موجود در حوزه آب را گسترده دانسته و عدم توجه کافی به این تهدیدات را زمینه ساز بروز مشکلات اساسی برای جامعه دانست. 

وی در ادامه پایین رفتن سطح سفره های آب زیر زمینی ، هدر رفت  24 درصدی آب در سیستم لوله کشی و بهره برداری بی رویه از چاههای آب کشاورزی را از جمله مشکلات موجود در بحث مدیریت آب استان دانست .

در ادامه  دکتر حقی زاده عضو هیات علمی دانشگاه لرستان و از اعضای کمیته تهدیدات زیستی آب  عدم مدیریت درست منابع آبی را یکی از مشکلات اساسی استان دانسته و مدیریت سازگار ،نظام مند ،هوشمندانه با توجه به خروجی های سیستم را توصیه نمود.

همچنین دکتر پیامنی از دیگر اعضای کمیته تهدیدات زیستی آب، مدیریت استراتژیک و شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین طبقه بندی تهدیدات ، استفاده از ظرفیت های موجود در فضای بین الملل و ... را پیشنهاد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر