۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۳۱۴۴
معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: همه پروژه های عمرانی لرستان باید دارای طرح پدافند غیر عامل باشند.

به گزارش خرنگار پایداری ملی، سید سعید شاهرخی ظهر چهارشنبه در جلسه پدافند غیر عامل استان لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه توجه به حوزه پدافند غیر عامل یک بحث مهم و اجتناب ناپذیر است اظهار داشت: این مهم هیچ گاه نباید در ذهن، فکر و عمل مدیران مورد خدشه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ممکن است در شرایط عادی به نقش و جایگاه مهم پدافند غیر عامل توجه صورت نگیرد بیان داشت: اما در هنگامی که کوچکترین تغییری در شرایط عادی ایجاد شد لزوم توجه به پدافند غیر عامل نمایان می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در این شرایط نقش برنامه ریزان و مدیران بسیار مهم است عنوان کرد: در این راستا برگزاری مانورها، جلسات کارگروه های ۱۲ گانه، برگزاری مستمر جلسات کارگروههای تخصصی، برنامه ریزی برای شش ماه دوم سالجاری در این حوزه، تصویب مصوبات کارگروه ها براساس سند بالا دستی و ... باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

شاهرخی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید همه پروژه های عمرانی استان دارای طرح پدافند غیر عامل باشند عنوان کرد: این امر باید به عنوان یک اصل از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کنترل شود و اعتبارات اختصاص یافته به پروژه ها نیز باید بر اساس داشتن طرح پدافند غیر عامل باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر