۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۲۸۶۲
نشست صمیمی مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با پدافند غیرعامل با حضور معاونان خبر و صدای استان و کارشناسان حوزه پدافند تشکیل شد. در این نشست بر ضرورت آموزش برای کارکنان صداو سیما برای تغییر نگرش و نیز تببین مفاهیم پدافند غیرعامل از طریق صدا و سیما بحث شد.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان در نشستی که با مدیرکل و اعضای پدافند غیرعامل استان داشت اظهار کرد: برای تبیین و گسترش مفاهیم پدافند غیرعامل برنامه مدونی داریم و حاضریم در برنامه های رادیویی و تلویزیونی از کارشناسان زبده این حوزه استفاده کنیم.

تصویب برنامه جامع آموزش پدافند غیرعامل برای کارکنان صدا و سیما و تهیه کنندگان استان آذربایجان شرقی

 سید محسن لطیفی افزود: علی رغم حجم زیاد برنامه ها و تنوع موضوعات در استان، صدا و سیما  از هر فرصتی برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن پدافند غیرعامل استفاده خواهد کرد. 

لطیفی افزود: موضوع پدافند غیرعامل برای مردم و کشور مان خیلی با اهمیت است و از این رو برنامه هایی در صدا و سیما با عنوان خانواده و تهدیدات فضای مجازی در حال پخش است.

 لطیفی بیان کرد: سریال شیوع که توسط سازمان پدافند غیرعامل تهیه شده بود، سریال خوبی بود و حاضریم در صورتی که هزینه دوبله این سریال تأمین شود آن را به زبان ترکی آذری دوبله کنیم و در شبکه استانی پخش کنیم.

 همچنین در این نشست برنامه جامع آموزش پدافند غیرعامل برای کارکنان صدا و سیما و تهیه کنندگان تصویب شد.

در این جلسه  معاون صدای صدا و سیمای استان گفت: در صورتی که پدافند غیرعامل پیامهای هشدار دهنده و اطلاع دهنده کوتاهی داشته باشد می توانیم آن را در فواصل برنامه ها پخش کنیم و از کارشناسان این حوزه در برنامه های متعدد استفاده کنیم. معاون خبر نیز گفت: در صورتی که مطالب خوبی در دسترس ما قرار گیرد می توانیم در این زمینه مستندهای خوبی نیز تهیه و پخش کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز ضمن قدردانی از زحمات سید محسن لطیفی و همکارانش در این  حوزه گفت: در برخی حوزه های پدافند غیرعامل مانند حوزه زیستی و بحث پس مانده های عفونی بیمارستانها و حوزه سایبری مشکلاتی در استان وجود دارد که برای رفع آن به همکاری تمام ارگانها و نهاد های مسئول و همت و خرد جمعی نیاز داریم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر