۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۲۵۷۳
لزوم توجه به مدیریت HSE در سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌ها
به گزارش پایداری ملی ، رییس مرکز مطالعات سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه HSE مخفف سه کلمه بهداشت، ایمنی و محیط زیست است، گفت: این مدیریت عهده‌دار کلیه مسائل مربوط به این سه حوزه است.

هدایت حاتمی ، با بیان اینکه نخستین همایش ملی محیط زیست در روزهای 27 و 28 تیرماه برگزار می‌شود، گفت: در این همایش به دنبال بررسی نقش فاکتورهای انسانی در ارتقای فرهنگ HSE هستیم.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه‌های تغییر رویکرد در مواجهه با ریسک‌های بهداشتی، ایمنی، محیط زیست و بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی از اهداف این مدیریت است.

رییس مرکز مطالعات سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به لزوم توجه به HSE  در وزارتخانه‌ها و ارگان‌های دولتی، گفت: در این همایش به دنبال این هستیم که ببینیم آیا این مدیریت در سازمان‌های کشور نهادینه شده است یا خیر؟ همچنین به دنبال ارائه یک گزارش بین‌المللی در این زمینه هستیم تا میزان پیشرفت کشورهای دیگر و استانداردهای آنها در این خصوص را ارزیابی کرده و بررسی کنیم که تا چه حد از این راهکارها و استانداردها می‌توان در ایران استفاده کرد.

حاتمی تاکید کرد: با فرهنگ‌سازی این مبحث در کشور می‌توان امید به زندگی را افزایش داد و در اثربخشی و بهره‌وری سازمان‌ها تاثیر بسزایی گذاشت.

وی گفت:‌ در این همایش با بررسی نقش HSE در صنعت نفت و گاز، راه و ساختمان، شهرسازی ، بهداشت و سلامت و ایمنی کار می‌توان به نتایج مطلوب و قابل استفاده ای برای به کارگیری مدیریت HSE در این صنایع رسید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر