۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۲۵۲۹
المنار فلسطین؛
«اقدامات تروریستی اخیر که ایران از آنها پرده برداشت، همه اقدامات اولیه هستند که طرح آنها از چند ماه پیش توسط سرویس اطلاعاتی کشورهای های مذکور ارائه شده بود
روزنامه فلسطینی "المنار" طی گزارشی از هدف قرار دادن ایران توسط مثلث خطرناک دشمنی و خصومت پرده برداشت که تلاش خود را متمرکز بی ثبات کردن امنیت کشورمان کرده است.
 
 روزنامه المنار نوشت: «سرویس های اطلاعاتی آمریکا، عربستان و اسراییل تلاش خود را متمرکز کرده اند که از طریق کشورهای همسایه ایران (عراق، سوریه و ترکیه) که هدف تروریسم قرار گفته  اند،  ثبات و استقرار این کشور را هدف قرار دهند.»
 
المنار در ادامه افزود: «اقدامات تروریستی اخیر که ایران از آنها پرده برداشت، همه اقدامات اولیه هستند که طرح آنها از چند ماه پیش توسط سرویس اطلاعاتی کشورهای های مذکور ارائه شده بود ولی ایران این طرح را ناکام گذاشت.»
 
لازم به دکر است که اخیرا دو تن مواد انفجاری پس از هفته ها بررسی دقیق قرار بود در 50 نقطه از تهران که پر جمعیت نیز بود جاسازی شوند تا با انفجار آنها آرامش و امنیت از بین برود. جزوهای آموزشی از ماه ها قبل در اختیار سر تیم قرار گرفته بود تا آنها اعضای باند تروریستی را هدایت کنند.
 
نیروهای آموزش دیده که تا کنون نتوانسته بودند در عمق ایران به ویژه تهران اقدام تروریستی کنند ولی ایجاد پایگاه جدید در بیست کیلومتری سراوان یکی از اقدامات سازمان یافته شان بود. غافل از اینکه  از روز اول تحت رصد دقیق بودند.
 
از سوی دیگر مرکز اصلی ارتجاع منطقه یعنی عربستان با همکاری سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل، هزینه این عملیات ها و ایجاد پایگاه و گشت ها را پرداخت می کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر