۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۲۲۵۲۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل دیدگاه ها و تهدیدهای بسیاری را در سطح کلان استان زیر نظر گرفته و از جایگاه و اهمیت بالایی نیز برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمد افشار در نخستین جلسه کمیته راهبری طرح جامع پدافند غیرعامل، قزوین را در تهیه این طرح از استان های پیشرو دانست و افزود: با توجه به ویژگی های مطرح شده در استان توانستیم با پیگیری های مکرر اعتبارها و اقدام های لازم برای تهیه و تولید این طرح را مورد بررسی قرار دهیم.

وی یادآور شد: طرح جامع پدافند غیرعامل دیدگاه ها و تهدیدهای بسیاری را در سطح کلان استان زیر نظر گرفته و اجرایی کردن آن نیز از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته افشار، با تهیه یک سند راهبردی و کاربردی می توان بسیاری از تهدیدها را در سطح استان شناسایی و به صورت همه جانبه آن را مورد مطالعه قرار داد.

وی اضافه کرد: در راستای تهیه و تولید طرح جامع پدافند غیرعامل استان می توان سطح امنیتی دستگاه های اجرایی را تا حد زیادی افزایش داده و از طریق راهبردها و تعاریف طرح ها سطح آمادگی دستگاه ها را در زمینه امنیت و دفاع به نحو قابل توجهی بهبود بخشید.

افشار درباره چگونگی تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان قزوین نیز اظهار کرد: این طرح مبنای مطالعات بوده و در آن علاوه بر تهدیدهای نوین موجود، تهدیدهای هشت گانه سایبری، شیمیایی، میکروبی، اقتصادی، مردم محور، هسته ای، بیولوژیک و نظامی در نظر گرفته شده که پایه مطالعات طرح جامع در تمامی استان ها نیز محسوب می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین در پایان گفت: طرح جامع برای نخستین مرتبه در استان قزوین در حال تهیه و اجراست که برای آن یک سال زمان در نظر گرفته شده است.

در این نشست طرح جامع پیشنهادی پدافند غیرعامل از سوی مشاور تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر