۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۲۳۳۷
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان‌شرقی:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: سیل اخیر تبریز نتیجه بی توجهی مسئولان گذشته به امر پدافند غیر عامل بود.
سردار احمد جهانسری در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با تاکید بر لزوم افزایش فرهنگ سازی در خصوص پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل، متعلق به تمامی اقشار مردم است و همه باید در این راستا احساس وظیفه کنند.

به گفنه وی، توجه اصولی و کافی به موضوع پدافند غیر عامل و همچنین افزایش آگاهی های مردم در این مورد می تواند خسارات و خطرات ناشی از بحران را به حداقل ممکن کاهش دهد.

 وی تصریح کرد: در طول سه ماهه آخر سال 94 و دو ماهه اول سال 95، برنامه مدون پدافند غیر عامل استان برای دو سال آینده تدوین شده است.

 جهانسری با انتقاد از وقوع مشکلات دور از انتظار در مواقع بروز بحران در استان تصریح کرد: اگر به ساماندهی زیر ساخت ها توجه می شد شاهد مشکلات این چنینی نبودیم. برخی رسانه ها سعی کردند که اقدامات ارزشمند و به موقع دولت را زیر سوال ببرند غافل از اینکه اکثر مشکلات امروزی نتیجه بی توجهی های گذشته است.

وی در بخشی از سخنان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد مردم ایران از فضای مجازی استفاده می کنند و باید با توجه به این مهم اقدامات فرهنگی لازم برای جلوگیری از وقوع و افزایش آسیب های اجتماعی را به کار بگیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر